Інтеграція B2B, B2C, CMS, CRM та облікової системи є одним із найважливіших елементів повноцінного функціонування цих систем. Результат їх роботи повинен трансформується у продаж, який проводиться за обліковою системою, дані про товари, залишки, вартість, оплати можна отримати з облікової системи.
Співробітники не охоче проводять багаторазово повторювані дії введення та редагування даних у кількох системах, постійні звірки та виправлення помилок, це значно знижує їх ефективність та мотивацію.
Оптимізувати ці трудовитрати дозволяє інтеграція наявних систем. Чим більше рішень можна об'єднати, тим ефективніше проходитиме робочий процес.
Інтеграція вирішує такі завдання
- Прискорення обробки замовлень, фінансових транзакцій, документообігу. Налаштування автоматичної обробки даних спочатку може зайняти більше часу, але надалі робота системи в порівнянні навіть із найдосвідченішими фахівцями буде швидше як мінімум у 2,5 рази.
- Мінімізація впливу людського фактора. З інтеграцією різних сервісів та можливістю працювати з ними з кожної компанія зведе до мінімуму кількість помилок через втому або неуважність персоналу. Синхронізація даних каталогів на різних платформах знизить кількість невідповідностей в описах чи відображенні товарів та послуг.
- Оптимізація операційних витрат. І як наслідок – зниження собівартості продукції чи послуги та підвищення доходів компанії. Левову частку операційних витрат у компаніях становить нераціональне використання робочого дня. До 60% робочого дня менеджери виконують рутинні завдання, які легко автоматизувати.
- Порівняйте інтеграцію B2B, B2C, CMS, CRM та облікової системи, що миттєво автоматично відображає в режимі реального часу будь-які зміни щодо товарного запасу та сулуг — і необхідність вносити всі подробиці про наявність та вартість у ці системи в ручному режимі. На це потрібно обладнати кілька робочих місць і виділити співробітників з усіма супутніми витратами. А якщо позицій моного чи вони динамічні?
- Можливість звільнити менеджерів для найважливіших завдань. Автоматизація бізнес-процесів - це насамперед додатковий робочий час, який можна використовувати набагато ефективніше. Його можна порівняти з розширенням штату, але без зайвих витрат на обладнання робочого місця та збільшення фонду зарплат.
Інтеграція з постачальниками
Ми виділяємо інтеграцію з постачальниками, це наступний рівень, який дозволяє компанії якісно покращити свій бізнес.
- У вас завжди актуальний каталог товарів та послуг постачальника - менеджер не відволікається на запити та обробку цієї інформації.
- Ви робите замовлення постачальнику прямо зі своєї системи - задоволені і ви, і постачальник.
- Немає необхідності актуалізувати залишки та доступність.
Що ми пропонуємо?
Розробка та впровадження інтеграційного модуля для синхронізації ваших систем усередині компанії, а при можливості з постачальником товарів та послуг.
Що ви отримаєте?
Інтегрована система, яка дозволить знизити операційні витрати та підвищити ефективність вашої компанії.