ІТ-інфраструктура компанії

У сучасному світі неможливо уявити розвиток бізнесу без використання інформаційних технологій (ІТ). Системи зберігання та обміну даними, електронні системи ведення обліку та управління, електронна пошта, віддалений доступ та багато іншого – суттєво полегшують вирішення будь-яких бізнес-завдань та організацію бізнес-процесів. Вже сьогодні жодна бухгалтерія не обходиться без спеціальних програм, зростає попит на автоматизовані системи, а безперебійність роботи обчислювального обладнання виявляється дуже критичною для підприємств будь-якого сектора економіки.

ІТ-інфраструктура підприємства — це єдиний комплекс програмних, технічних, комунікаційних, інформаційних та організаційно-технологічних засобів забезпечення функціонування підприємства, а також засобів управління ними.

Незалежно від розміру організації, якісна ІТ-інфраструктура повинна відповідати чотирьом ключовим критеріям:

  • Доступність. За допомогою існуючої ІТ-інфраструктури ви з будь-якого місця, у будь-який момент часу повинні мати доступ до необхідних вам інформаційних ресурсів;
  • Надійність. Складний критерій, який зводиться до того, що жодні завдані збитки не повинні привітати до втрати інформації, недоступності та збою (у міру важливості);
  • Безпека. Цей параметр визначає можливість ІТ-інфраструктури забезпечити належний рівень розмежування доступу до ресурсів та інформації та обмежити від зовнішнього та внутрішнього несанкціонованого впливу;
  • Адаптивність. У ринкових умовах бізнес змінюється досить динамічно. Зміни в ІТ-інфраструктурі, її адаптація до бізнес-потреб повинні відбуватися також швидко, а додавання або зміна функціоналу повинні протікати плавно і безболісно як для бізнесу, так і для співробітників;
  • Ефективність. Компоненти, які використовуються для побудови ІТ-інфраструктури повинні максимально відповідати цілям бізнесу, паралельно мінімізувати та оптимізувати капіталовкладення в їх придбання та експлуатацію, повинні справлятися з проблемами зростання обсягів інформації та вирішувати завдання, пов'язані з доступністю, безпекою, довготривалим зберіганням даних;

ІТ-інфраструктура компанії

ІТ-інфраструктуру підприємства можна розділити на дві частини

Базова інфраструктура — задовольняє базові потреби компанії в сервісах, необхідних для роботи, і є платформою для підтримки та розгортання служб та додатків, критичних для бізнесу компанії. У зв'язку з цим надійність інфраструктурного ядра має бути високому рівні. Базова ІТ-інфраструктура складається з наступних компонентів:

  • фізична мережа;
  • основні мережеві служби та сервіси;
  • безпечний вихід до мережі Інтернет, антивірусний захист;
  • файловий сервер.

Додаткова інфраструктура — надає послуги та послуги, необхідні для вирішення конкретних бізнес-завдань. Ці послуги є обов'язковими і розгортаються залежно від потреб підприємства. Функціонування цих служб залежить від якості роботи ядра інфраструктури. Додаткова інфраструктура складається з таких компонентів:

  • контролер домену;
  • корпоративна електронна пошта та захисту від спаму;
  • мережевий друк;
  • віддалений доступ до ресурсів;
  • резервне копіювання та відновлення даних;
  • централізоване управління базами даних;
  • моніторинг та управління ІТ-інфраструктурою;
  • корпоративний поратл;
  • служба звітів;
  • аналітика даних;

Що ми пропонуємо?

Для того щоб створити якісну ІТ-інфраструктуру, що відповідає всім вищепереліченим критеріям, при її побудові чи модернізації, незалежно від конкретних цілей, будь то створення єдиного інформаційного середовища, автоматизації окремих торгових чи виробничих процесів, автоматизації бухгалтерського обліку, необхідно пройти через наступні етапи:

01

Визначення завдань вашого бізнесу

На цьому етапі ви самостійно визначите пріоритети розвитку вашого бізнесу та передбачувані сфери його інформатизації.

02

Аналіз існуючої ІТ-інфраструктури

Ми проаналізуємо існуючу у вас ІТ-інфраструктуру та поточні бізнес-процеси, виявимо ступінь відповідності ІТ-інфраструктури вимогам бізнесу, знайдемо «вузькі» місця.

03

Розробка проекту

На цьому етапі, проаналізувавши бізнес-вимоги, визначається обсяг передбачуваних робіт, розраховується обсяг необхідних ресурсів, часу та бюджету.

04

Розгортання

На цьому етапі здійснюються роботи, пов'язані із закупівлею обладнання за потреби. Налаштування програмного забезпечення.

05

Введення в експлуатацію

Вивчаються користувачів. До інформаційних систем вносяться робочі дані. Тестування.

06

Підтримка

У разі встановлення системи на обслуговування — фахівці приступають до здійснення робіт з підтримки.

Потрібна безкоштовна онлайн консультація або хочете обговорити впровадження?

Запросити консультацію щодо розробки