CRM, B2B, B2C сайти – інструменти роботи з клієнтами. До цієї категорії інтернет-проектів входять усі типи сайтів, створених для компаній, що надають послуги та продають товари.

B2C або business to consumer — це продажі, у яких продавцями виступають юридичні особи, а замовниками виступають кінцеві споживачі – фізичні особи.

B2B або business to business — це продажі, в яких замовниками та продавцями виступають юридичні особи. На відміну від B2C, де покупець купує товар для себе, у секторі B2B компанія купує товар для подальшої переробки та продажу кінцевому споживачеві.

CRM або customer relationship management — це система управління взаємовідносинами з клієнтами. Що дозволяє автоматизувати та вивести на новий рівень процеси продажу та надання послуг.

Навіщо потрібен B2B, B2C сайт?

  • 24/7 – клієнт може зробити замовлення у зручний для нього час, при приході на роботу менеджер побачить замовлення від клієнта в системі;
  • Самообслуговування – клієнти користуються сервісом, роблять замовлення, у менеджера більше вільного часу на пошук нових клієнтів та для роботи з запереченнями;
  • Продуктивність - за рахунок часу, що звільнився, менеджери стануть більш продуктивними, "рутиною" тепер займається b2b система;
  • Актуальність - вся інформація є актуальною, і клієнт та менеджер завжди бачить залишок на складі або доступність послуг;
  • Універсальність - система зберігає всю інформацію про клієнтів та угоди, що робить менеджерів взаємозамінними або дозволяє швидко адаптувати нових менеджерів до роботи з клієнтами;
  • Самопрезентація - компанія представлена ​​в мережі, презентує товари та послуги, залучає нових клієнтів із різних каналів.

Навіщо потрібна система CRM?

  • Зберігання клієнтів та історії взаємодії з ними, історія операцій для аналізу;
  • Автоматизація завдань, що повторюються, що дозволяє економити час менеджера і робить його роботу більш ефективною;
  • Автоматизація інформування клієнтів про нові пропозиції, надходження товарів та послуг;
  • Побудова персональної програми лояльності та персоналізованих пропозицій;
  • Об'єднання різних каналів комунікацій, що спрощує роботу з ними;
  • Автоматизація документообігу - формування рахунку, підтвердження оплати, формування накладних та документів на доставку.

Готові рішення чи розробка з нуля?

Незважаючи на величезний вибір готових рішень, інколи доцільніше інвестувати у створення власної системи. Власна система дозволить відобразити специфіку роботи компанії та скоротити витрати у довгостроковій перспективі.

Недоліки готових рішень

01

Стандартність

Написані під стандартні завдання та мають набір стандартних інструментів, як наслідок індивідуальні процеси не вдасться автоматизувати.

02

Надмірність

Включають надлишковий набір інструментів, полів та функцій якими не всі користуються, але за які потрібно платити та виділяти ресурси.

03

Складність доопрацювання

Не завжди надають можливість доопрацьовувати функціонал, і не гарантують, що побажання клієнта будуть реалізовані.

Що ми пропонуємо?

Ми проводимо розробку систем під індивідуальні завдання клієнта з можливістю інтеграції зі сторонніми системами та сервісами.

У процесі реалізації проекту ми проведемо опис ваших процесів, узгодимо пропозиції щодо інтерфейсу, врахуємо побажання щодо функціоналу, що дозволить отримати бажаний результат у найкоротші терміни.

Потрібна безкоштовна онлайн консультація або хочете обговорити розробку?

Запросити консультацію щодо розробки