Чат-бот - це програма, здатна обслуговувати користувачів у месенджерах, без участі оператора, і допомагає бізнесу бути ближчими до клієнтів. Чат-боти можуть надавати користувачам інформацію, приймати замовлення, проводити опитування, інформувати про пропозиції та багато іншого.
За останні роки боти здійснили справжню революцію у спілкуванні з клієнтами. Банки вже впровадили чат-ботів для відповіді на запитання своїх клієнтів, які часто ставляться. При цьому витрати на підтримку знизилися на 40-80%. Ботов активно почали використовувати доставники їжі, квітів та інших найпоширеніших товарів.
Розробка чат-бота для автоматизації типових взаємодій у вашому бізнесі не потребуватиме таких вкладень, як, наприклад, розробка мобільного додатка. У короткий термін ми підготуємо чат-бота для Telegram, Viber.
Переваги чат-ботів:
БІЗНЕСУ
Створити чат-бота дешевше, ніж розробити мобільний додаток — ви не витрачаєте гроші на інтерфейс.
Підключити бота дуже просто, якщо сайт або CRM-система вже мають API.
Чат-бот добре працює на повторні продажі та послуги підвищуючи лояльність клієнтів, забезпечує більш тісний контакт із клієнтом.
Чат-бот чудово працює у внутрішніх системах компаній, вирішуючи рутинні завдання.
Чат-боти легко масштабуються - після запуску бота в одному месенджері, запуск його в іншому не вимагатиме великої кількості часу.
Ніжча вартість супроводу, ніж у мобільних додатків.
КЛІЄНТАМ
Вашим користувачам не потрібно встановлювати додаткове програмне забезпечення - вони підключать бота одним кліком!
Немає спеціальних вимог до техніки — месенджери працюють навіть на найпростіших смартфонах та планшетах.
Користувач взаємодіє з чат-ботом у звичному йому інтерфейсі - це зручно.
Чат-боти добре працюють навіть за повільного інтернету.
Користувачу не потрібно стежити за оновленнями - чат-бот завжди актуальний.
Користувачу не пропустить повідомлення.
Сфери застосування
Сфера послуг
Надання інформації про графік, вільний час
Запис на прийом або послуги
Нагадування про дату та час надання послуги
Надання дисконтної картки у вигляді штрих-коду, QR-коду
Отримання зворотного зв'язку
Розсилання повідомлень, інформації про спеціальні пропозиції та акції
Сфера торгівлі
Перегляд асортименту
Оформлення замовлення
Надання дисконтної картки у вигляді штрих-коду, QR-коду
Надання інформації про статус замовлення
Надання інформації про умови доставки, гарантії
Розсилання повідомлень про розпродаж та акції
Підтримка клієнтів
Відповіді на часті питання
Обробка та фіксування заявок та звернень
Підключення оператора до діалогу
Інформування про статус заявки
Всередині компанії
Інформування про події
Автоматизація процесів
Збір фото інформації (фіксація шлюбу, інциденту, результату)
Отримання інформації з CRM, B2B, B2C, облікових систем
Фіксація робочого часу
Постановка завдань, отримання звіту про результат
Потрібна безкоштовна онлайн консультація чи хочете обговорити впровадження?