Підтримка та супроводження програмного забезпечення дозволить розширити або змінити функціональні можливості програм, усунення помилок та розробку допоміжних рішень.

Послуга з супроводу та підтримки програм включає наступні етапи.

Операційна підтримка:

  • отримання максимально повної інформації про проблему;
  • робота з інцидентами та відновлення працездатності додатків;
  • аналіз програмного забезпечення для локалізації інциденту;
  • надання консультативної підтримки клієнта про конфігурацію ПЗ та раціональне використання його функцій;
  • співпраця зі сторонніми постачальниками операційних систем та додатків, які здійснюють технічну підтримку своїх продуктів.

Інженерна підтримка:

  • ретельний аналіз проблем;
  • надання тимчасових рішень, необхідних у разі виникнення форс-мажорних ситуацій;
  • діагностика проблеми виявлення причин виникнення;
  • додаткова взаємодія з вендорами, що забезпечує підтримку рішень.

Резервне копіювання та реплікація

Послуга з підтримки програмного забезпечення складається з декількох етапів:

  • обговорення цілей та завдань передачі програмного забезпечення на підтримку;
  • передача програмного забезпечення на підтримку;
  • виконання доопрацювання та тестування функціоналу програмного забезпечення;
  • виконання підтримки та супроводження програмного забезпечення.

Прикладами другого етапу є такі дії: збільшення функціональності ПЗ, оновлення до нових версій, аналіз та усунення причин збоїв у роботі програм.

Потрібна безкоштовна онлайн консультація або хочете обговорити підтримку?

Запросити консультацію щодо послуги