Внутрішній (корпоративний) портал – це внутрішній сайт компанії, на базі якого проходять інформаційні комунікації. Внутрішній портал є інструментом доступу до інформації у компанії.

Внутрішній портал компанії дозволяє організувати обробку, зберігання та обмін інформацією, централізувати комунікації між співробітниками, впровадити управління проектами, постановку та контроль виконання завдань, сформувати довідники (співробітників, клієнтів тощо), навчання та багато іншого.

>

Переваги впровадження :

Для невеликих та середніх компаній, з великою кількістю клієнтів та розвиненою філіальною та агентською структурою впровадження внутрішнього порталу є необхідністю. Портал компанії допомагає співробітникам економити від 25% робочого часу на пошук інформації, що підвищує конкурентну перевагу компанії.

На базі корпоративного порталу формується єдина інформаційна база, доступ до якої маю співробітники компанії з будь-якої точки світу. Портал дозволяє своєчасно інформувати співробітників з усіма новинами, наказами та розпорядженнями, організувати процес узгодження документів та контроль виконання завдань, організувати командну роботу над проектами, спрощує процес навчання нових співробітників та дає можливість освіжити знання.

Для посібника:

  • Інформування співробітників.
  • База знань компанії (співробітники, клієнти, продукція або послуги).
  • Електронний документообіг.
  • Автоматизація бізнес-процесів.
  • Постановка та контроль виконання завдань.
  • Облік робочого часу.
  • Звіти співробітників.

Для співробітників:

  • Доступ до необхідної інформації.
  • Внутрішні комунікації.
  • Спільна робота над проектами.
  • Автоматизація звітів.

Впровадження корпоративного порталу

Вибір платформи

Вибір платформи порталу залежить від кола завдань, які необхідно вирішити, необхідності інтеграції з програмним забезпеченням компанії, що вже є.


Ми впроваджуємо портали на базі:


Alfresco

Alfresco

За допомогою Alfresco ви можете керувати контентом з будь-якого місця, зв'язувати інформацію з користувачами в будь-якому місці та доставляти на будь-який пристрій. Alfresco дозволяє компаніям підвищувати продуктивність праці, керувати цінною інформацією та надавати винятковий досвід роботи з клієнтами.

SharePoint

SharePoint

Керуйте та ділитесь вмістом, даними та програмами. Надайте співробітникам вашої організації можливість легко взаємодіяти один з одним та швидко знаходити потрібну інформацію.

Odoo

Odoo

Єдина платформа, яка вам коли-небудь знадобиться, щоб допомогти вести свій бізнес: інтегровані програми, які залишаються простими та улюбленими мільйонами щасливих користувачів.

Потрібна безкоштовна онлайн консультація або хочете обговорити впровадження?

Запросити консультацію щодо послуги